Eco-bewuste consumenten in Europa drijvende kracht achter nieuwe trends in diepvriessector
Gekoeld vervoer is binnen grote segmenten van de retail super relevant. Denk aan supermarkten die thuis boodschappen bezorgen, groothandels die willen zorgen dat producten vers bij hun partners terechtkomen en wederverkopers die op zoek zijn naar dé ideale oplossing voor hun klanten. Maar ook mensen die een koelbox vol ijskoude biertjes mee willen naar het strand of het even zonder koelkast moeten doen op de camping, die koelelementen bij de winkel om de hoek scoren. Bij Coolpack hebben we voor elke situatie een passende oplossing. Dit is een enorm brede en leuke markt waar wij als Coolpack maar wat graag leverancier van zijn!
Als retailer kun je er voor kiezen de koelelementen en gelpacks te branden met jouw bedrijfsnaam. De folie van de gelpacks kan bijvoorbeeld bedrukt worden. Naast standaard koelelementen bieden we ook sets van gebundelde koelelementen en fraaie displays voor koelelementen aan. Ook kunnen we in samenwerking een gepersonaliseerd koelelement te ontwikkelen, bijvoorbeeld met een sticker of gravure in het element.
De producten van Coolpack zijn van uitstekende kwaliteit, en voldoen aan alle eisen die de wet stelt. Al onze koelelementen zijn non toxic en food proof. Meer weten over de mogelijkheden? We denken graag met je mee!
Consumenten bestellen steeds meer eten en drinken online en geven hier ook steeds meer geld aan uit. De groeiende behoefte van de Nederlandse moderne consument aan bestelgemak en service brengt nieuwe kansen met zich mee voor jou als ondernemer. Of je nou onderdeel bent van een supermarktketen die boodschappen bezorgd, restauranteigenaar bent die nu ook maaltijden wil gaan thuisbezorgen of boer bent die graag direct aan de eindgebruiker wil gaan leveren: de kansen binnen online food e-commerce liggen nu voor het oprapen. Maar hoe zorg je dat jouw producten jouw klanten vers bereiken?
Wij staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen met een passende oplossing voor jouw koeltransport in de Retail.
De moderne consument houdt van gemak en goede service. Niet alleen bij non-foodproducten zoals kleding, boeken en gebruiksvoorwerpen, maar ook bij foodproducten zien we een toename in online bestellingen.Zo namen uitgaven aan online food door Nederlandse consumenten in 2019 met maar liefst 24% toe.
Marktonderzoek van b-open en GfK laat zien dat consumenten service en gemak hoog in het vaandel hebben, maar dat ook kwaliteit en milieuvriendelijkheid steeds belangrijker worden voor de hedendaagse consument. En het goede nieuws is dat ze hier best wat meer voor willen betalen. Coolpack biedt een breed scala aan kwalitatieve koeloplossingen. Bovendien vind je binnen ons assortiment genoeg producten van gerecycled, recyclebaar en hernieuwbaar materiaal. Daarnaast bieden we veel herbruikbare producten, die bij uitstek geschikt zijn wanneer jouw transportproces een retourstroom heeft.
Of u nu vis, vlees, kaas, chocolade, levensmiddelen of bloemen veilig geconditioneerd wilt verzenden, bij Coolpack BV bent u aan het juiste adres. Of u nu goederen bevroren, gekoeld of op kamertemperatuur wilt verzenden, wij hebben de oplossing voor u.
Als eerste op de hoogte! U ontvangt maximaal 12x per jaar aanbiedingen en updates.
a member of the Bunzl group of companies
Design & development