Leveringstijd
Wij streven ernaar om uw bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. U bestelt op basis van vooruitbetaling. Nadat de betaling is ontvangen zal de bestelling uiterlijk op de eerste werkdag hierna aangeboden worden bij het postbedrijf.
Het bovenstaande is wel onder voorwaarde dat de bestelde artikelen bij ons op voorraad zijn. Indien wij de artikelen niet op voorraad hebben, zullen wij u direct op de hoogte stellen. Wanneer wij verwachten dat de leveringstijd langer zal zijn, dan wordt u hiervan per email op de hoogte gesteld.
Levering van de bestelling
Zowel PostNL, DHL, UPS en overige zullen twee keer proberen de bestelling bij u aan te bieden. Wanneer dit niet lukt, dan zal de bezorger een kennisgeving bij u achterlaten. Met behulp van de instructies op deze kennisgeving kunt u de bestelling dan alsnog in uw bezit krijgen.
Transportschade
Neem NOOIT een beschadigd pakket aan. Doet u dit wel en het artikel blijkt beschadigd te zijn, dan dient u bij bezorging door PostNL binnen 24 uur op het postkantoor proces-verbaal te laten opmaken. Bij bezorging per overige pakketdiensten dient u dit door de bezorger te laten aantekenen. Neem vervolgens contact met ons op.
Verkeerd artikel ontvangen?
U kunt dit natuurlijk aan ons retourneren. Wij verzoeken u hiervoor per telefoon (+31 33 457 1982) of per email (in**@co******.nl) contact met ons op te nemen.
Uiteraard zullen wij ervoor zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt.
Verkeerd artikel besteld?
Mits compleet, ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking kunt u dit gefrankeerd aan ons retourneren. Wij verzoeken u een kopie van de aankoopfactuur, met vermelding van uw bank- of girorekeningnummer, bij te sluiten. Wij zullen het aankoopbedrag van de goederen dan aan u terugbetalen.
Als eerste op de hoogte! U ontvangt maximaal 12x per jaar aanbiedingen en updates.
a member of the Bunzl group of companies
Design & development